torsdag, mars 19

Vann koksbokstävling.

"Du är en av finalisterna!"Grattis! Vi älskade din bok! Vi beklagar förseningen men hade aldrig gissat att det skulle komma så många fantastiska manus. Vinnarna utannonseras på Taffel.se, på Vulkan och på Newsmill de närmaste dagarna.

Lisa Förare Winbladh (Linda Skugge hälsar och hurrar!)"
Taffel - kokbokstävling
Taffel.se
Vinnarna är

Jag är fortfarande i något slags shocktillstånd. Jag vann kokbokstävlingen tillsammans med 4 till.

Vi kommer att få träffas i Stockholm under en dag, träffa kockar, prata om vårt favoritrecept, träffa Ica förlagets utgivare och få se hur man TAR KORT PÅ MAT!!!

Detta tar mig direkt tillbaka till den tiden då Aftonbladets matskribent flög upp hit och skulle göra reportage om hur man lagar mat på bilmotor. Han frågade om jag hade nåra bilder på den färdiga maten!!!!!????

- Va, sa jag. BILDER PÅ MATEN?? Varför då......

Just i denna STUND, i detta förkrossande ögonblick fattade jag att jag nog har gjort;
SVERIGES FÖRSTA KOKBOK UTAN EN ENDA BILD PÅ DEN FÄRDIGA MATEN.

Det NI................
Bilder på allt annat finns, recept, hur man tillagar på olika värmekällor m.m. men jag har
GLÖMT ATT DET SKA VARA BILDER PÅ MAT I DEN!!!!!????

wow..... YES, ska ut och föreläsa med Tina Thörner - läs mer här nedan i förra inläggen.


Inga kommentarer: