onsdag, december 10

Car-b-q boken & föreläsning

Nu är boken ute på marknanden och fungerar som en bok ska. Det har varit många svettiga och pulshöjande stunder med denna bok. Nu är det över.

I förlängningen så kommer detta ur detta projekt:
Jag kommer att under nästa år samarbeta med Tina Thörner och föreläsa om
det finns intresse.

Vår föreläsning kommer då att innehålla;

Tina;
Rally - äventyr runt om i världen - att med tankens kraft och känslor träna på att ta mer och mer kontroll över om vi vill skapa och att stå emot motgångar. När man skapat den rätta inställningen finns det inga utmaningar som man inte kan bemästra.

Jag;
Hur jag byggde upp mitt varumärle Car-b-q och stod emot en stor mängd motstånd, svikna löften, situationer som jag inte kunde råda över men som direkt påverkade min produkt. Hur jag kom mig igenom med självkänslan i behåll. Samt hur man lagar mat på bilmotorn.

Det är fartfyllda poänger och igenkännande exempel som gör att man vill gå hem och "våga tänka nytt".

OSS kan man boka genom; http://www.kvinnligatalare.se

Det är viktigt att ni bokar oss lång tid i förväg så inte Tina är ute och kör och jag är och grejar med en massa annat.


Inga kommentarer: